poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Czy telewizja odchodzi do lamusa?


Google Kolumbia przeprowadziła ostatnio badania dotyczące popularności komputera i telewizora w tym kraju. Wg badań, Kolumbijczycy wolą spędzić czas przed komputerem, aniżeli przed tzw. małym ekranem.

Ankieta przeprowadzona w grupie 500 osób wykazała, iż ok. 80% korzysta z internetu kilka razy dziennie, natomiast odsetek osób włączających telewizję nie przekracza 60%. Okazuje się, że popularniejszym źródłem informacji jest radio czy prasa. Szacuje się też, że przeciętny Kolumbijczyk spędza przed komputerem ponad 4h dziennie.

Badania wykazują także, że większość konsumentów używa internetu po to, by dowiedzieć się więcej o produktach, które zamierzają później kupić.

Kolumbia jest jednym z najbardziej "zinternetyzowanych" państw świata - w 45-milionowej populacji z sieci korzysta ok. 20 milionów mieszkańców.

Źródło: http://www.islabit.com/

Bartosz Wojnarowski
stosunki międzynarodowe, II rok lic.
SEKCJA LATYNOAMERYKAŃSKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz